CHRISTMAS LOOK!

Het is eindelijk kerst en dan mogen we weer lekker spelen met make up looks. Vandaag heb ik een look gecreƫerd met het mooie palette ...


Het is eindelijk kerst en dan mogen we weer lekker spelen met make up looks.
Vandaag heb ik een look gecreƫerd met het mooie palette Flawless van Make Up Revolution.

Voor deze kerst ben ik gegaan voor een zachtere ooglook waar de lippen uit mogen knallen. Het palette heeft ontzettend mooie kleuren en de pigmentatie is ook erg mooi.









De kleuren zijn ontzettend mooi, echt een palette die je het hele jaar door kunt gebruiken.
Ik heb de look gemaakt met op het bewegend ooglid Universal, aan de buitkant van mijn oog heb ik Red light gemend met Burgandy Nights in m'n crease.
Om de look nog wat op te frissen heb ik in m'n buitenste ooghoek Barely Pink aangebracht en afgemaakt met een wing en een laagje mascara. Op mijn lippen draag ik de Essence Merry Berry lipstick 03 Red Rocks, een kleur die een beetje rood roze is. Om de look helemaal af te maken heb ik ook de Merry Berry highlighter aangebracht die ik in mijn vorige artikel heb laten zien.





















Ik ben benieuwd of jullie ook vaak met kerst wat meer uitpakken met je looks, ik vind het altijd erg leuk om te doen!

Make Up Revolution Flawless palette is online verkrijgbaar  of in sommige Etos filialen voor €10,99.
Essecne Merry Berry lipstick 03 Red Rocks & Merry Berry Highlighter is een kerst limidet edition die te koop is bij Kruitvat.


Love, Yvet.

Misschien vind je dit ook leuk

4 reacties

  1. Mooie ooglook! Met welke camera fotografeer jij? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik fotografeer met een canon 600D, ben er erg tevreden over :)

      Verwijderen
  2. Mooie look! Ben ook aan het overwegen om het make up revolution palette te kopen, maar dan het flawless matte palette. Wist niet dat je ze ook in etos kon vinden, toppie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik kan het merk je zeker aan raden, heb al verschillende palette van hun maar dit blijft mijn favoriet. Ik zag toevallig van de week dat de Etos ze weer had, ook sommige filialen hebben het merk vast in het assortiment. :)

      Verwijderen

Flickr Images