BLUE BUBBLE DI BLUE WITH GLITTERS

Een andere leuke bezigheid die ik heb zijn mijn nagels. Ze moeten er verzorgd uitzien maar ook leuk, vandaag heb ik mijn nagel...













Een andere leuke bezigheid die ik heb zijn mijn nagels. Ze moeten er verzorgd uitzien maar ook leuk, vandaag heb ik mijn nagels een beetje geïnspireerd naar de kerst/winter toe.



















De losse glitters strooi je over de natte lak heen die je net er op hebt gelakt, bij zilveren glitters kun je het beste een zilveren lak aan de onderkant doen. De rest van mijn nagels heb ik met het lakje van Essence 39 Blue bubble di blue gelakt. Ik wou mijn nagels niet helemaal in de kerst sfeer maken maar toch een beetje winters met wat opvallends. 

De losse glitters zijn verkrijgbaar online en in sommige drogisten.
Het Essence 39 Blue bubble di blue is te koop bij Kruitvat filialen voor €1,69.


Wat vind jij een mooie kerst nagellak?

Love, Yvet.

Misschien vind je dit ook leuk

1 reacties

Flickr Images