WINTER WINTER!

De winterjassen, mutsen, sjaals en handschoenen mogen weer van zolder af. De warme make up kle...























De winterjassen, mutsen, sjaals en handschoenen mogen weer van zolder af.
De warme make up kleuren van de winter zie je nu overal en daarom hebben Essence en Catrice een mooie limited edition uitgebracht waarvan ik graag deze twee palette met jullie wil reviewen.



Essence bracht een klein palette uit met vijf verschillende kleur. Ze willen met de kleuren bereiken om een natuurlijke nude oog look te creƫren. Ik vind dat het ze goed gelukt is want natuurlijk zijn de kleuren zeker!


Over de pigmentatie mogen we ook zeker niet klagen voor een palette dat maar €3,89 kost.

Catrice kon natuurlijk ook niet missen met een mooie palette. Ik vind het eens een keer wat anders dan wat ze normaal een beetje hebben met limited editions hebben dus wou ik graag weten of dit palette het echt waard was om aan te schaffen.





Het uiterlijk vind ik er erg mooi uit zien en ook de kleuren die het palette bevat spreken mij erg aan. Catrice is ook voor wat natuurlijkere kleuren gegaan en daar ben ik dol op!


Ook bij het palette van Catrice mogen we zeker niet klagen over de pigmentatie. Ik vind dat dit mooie Treasure Trove Eye Shaduw Palette van Catrice het geld waar is. Het palette is voor €7,99 te koop o.a. bij Kruitvat.

Welk palette heeft jou hart verkocht?
Love, Yvet.

Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images