WISHLIST ACCESSOIRES

Elk mensen heeft iets wat ze graag zouden willen in hun leven, iets wat ze willen bereiken en zichzelf dan mogen be...






















Elk mensen heeft iets wat ze graag zouden willen in hun leven, iets wat ze willen bereiken en zichzelf dan mogen belonen door een mooie cadeautje voor hunzelf. Maar soms mag jezelf ook wel eens zomaar verwennen. Vandaar heb ik twee accessoires die op mijn wishlist staan,



Misschien heb je ze al vaker voorbij zien komen want ze worden steeds populairder. Mij gaat het natuurlijk er niet om dat ze populair zijn maar ik vind deze accessoires erg mooi en heb ze al een tijdje op het oog.






















Dit mooie pareltje is de Prinsessenkroon van Pandora. Ik zie hem steeds vaker op internet voorbij komen en raak er steeds meer verliefd op. De vorm is erg mooi en het is niet zomaar een ring omdat het een kroontjes vorm heeft. Je zou dan juist denken dat het een te kinderachtige ring is maar eigenlijk door de verschillende vormen maakt het de ring erg hip en toch voor elke leeftijd leuk om te dragen.

De ring is van echt zilver en bevat een Kubisch zirkonia diamantje dat in het hartje is verwerkt. Ook valt de prijs erg mee want voor €49,- heb jij dit leuke prinsessen ringetje in huis! Klik hier om ze meteen te bestellen!
























Daarnaast staan ook deze mooie Buddha to Buddha Ellen oorbellen op mijn wishlist. Deze zie ik regelmatig langs komen bij andere bloggers. Kwa uiterlijk zijn ze erg subtiel waar ik erg fan van ben en zilver past ook overal bij. Omdat ik elke dag oorbellen draag en wel eens van afwisseling houd zijn deze er erg geschikt voor.

De Ellen Earstuds zijn van echt zilver en door echte vakmannen handgemaakt zijn die van precisie houden. De prijs valt van deze oorbellen ook redelijk mee. Voor €49,- zijn ze helemaal voor jou! Klik hier om ze meteen te bestellen!

Welk accessoires vindt jij het leukst?

Love, Yvet.
(niet gesponsord)

Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images