ZELFRESPECT TAG!

Ik vind zelfvertrouwen enorm belangrijk en probeer het ook elke dag een beetje op te bouwen. In de Zelfrespect TAG die meerdere bloggers a...


Ik vind zelfvertrouwen enorm belangrijk en probeer het ook elke dag een beetje op te bouwen. In de Zelfrespect TAG die meerdere bloggers al gedaan hebben, kom ik eronder achter wat ik nou echt van mezelf vind. Maar ook voelt het als een artikel wat eigendunk-achtig klinkt. Ik praat niet vaak over mezelf, dus om dit artikel in eklaar te zetten, was toch best een opgave.



Noem 3 positieve punten over jezelf.

  • In welke omstandigheden ook, ik blijf altijd positief denken, het is fijn want zo zijn je dagen ook positief en daar wordt ik weer blij van.
  • Dat ik altijd klaar sta voor mijn vriendinnen 
  • Dat ik goed kan doorzetten als ik iets wil bereiken.

Noem 3 dingen die je mooi vindt aan jezelf.

  • Ik vind mijn ogen erg mooi omdat ze zo mooi uitkomen in de make up.
  • Ook vind ik mijn mond mooi kwa vorm.
  • Maar het allermooiste vind ik toch mijn haar. Het is zo gezond en glanzend!

Noem 3 dingen waar je trots op bent die je hebt bereikt.

  • Ik ben trots op mezelf dat ik ondanks mijn slechte kant van rekenen toch nu op niveau 3 zit waar mijn vorige scholen niet in geloofde.
  • Dat ik mijn droom heb gevolgd en nu erg trots op mezelf kan zijn hoe ik als kapster ontwikkel.
  • Dat ik 2 jaar geleden ben begonnen met bloggen en dat er een hele andere wereld voor je open gaat.


In welke kleding voel jij je op het mooist?
Ik voel me toch snel het fijnst in zwarte kleding met een broek wat toch netjes afkleed. Vroeger droeg ik bijna nooit broeken maar alleen maar rokjes, nu wissel ik het soms af.

Wat zou je willen veranderen aan jezelf?
Ik zeg het al heel lang maar ik heb nu de weg erna toe gevonden. Ik wil graag tevreden zijn met mijn lichaam. Ik erger me nu aan veel dingen waardoor ik me niet meer lekker voel in sommige kleding stukken en dat wil ik echt veranderen.

Wat zou je nog willen bereiken?
Natuurlijk mijn doel om me goed te voelen bij mijn lichaam & daardoor meer zelfvertrouwen uitstralen maar ook nog groeien als kapster en blogger.

Wat zullen jouw vrienden over je zeggen?
Ik vind het lastig om te beslissen wat mijn vrienden over mij zeggen maar als ik zelf een vriendin van mezelf zou zijn, zou ik me een goeie vriendin vinden die werkt aan haar carrière en daarnaast toch volop geniet van het leven.


Zoals ik al zij is het voor mij een hele opgave geweest om dit artikel in te vullen.Ik weet nu weer wat meer over mezelf. Vooral over de dingen die ik nog wil bereiken.
Ik geef mijn gevoel en gedachtes bloot en dat doe ik zelf eigenlijk nooit, dus dit is een mooi artikel om dat eens te doen.

Wat vind jij van de Zelfrespect TAG?
Love, Yvet.

Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images