MILKY WHITE ZIRKONIA KETTING

Ik ben dol op sieraden en krijg er nooit genoeg van, Toen ik weer een mailtje kreeg van mijn favoriete sieraden merk viel mijn oog met...

Ik ben dol op sieraden en krijg er nooit genoeg van, Toen ik weer een mailtje kreeg van mijn favoriete sieraden merk viel mijn oog meteen op deze mooie ketting, subtiel maar ook opvallend.
De ketting is van het merk Nouveau Vintage en is gemaakt van gold plated materiaal. De hanger bevat 10 zirkonia stenen en 1 grote zirkonia steen in het midden. De hanger ziet er een beetje uit als een bloem wat het geheel erg mooi maakt. 


De ketting is erg makkelijk te combineren. Hij is perfect voor dagelijkse outfits en ook perfect voor een feestje. Ook is de ketting te koop in andere mooie kleurtjes. Normaal kost deze ketting €49,99 maar speciaal voor moeder dag hebben ze een tijdelijke actie dat je dit juweeltje voor €9,99 nu kunt kopen bij Lucardi filialen of online.

Klik hier om de ketting te bestellen!
Klik hier voor de andere kleuren!










niet gesponsord.

Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images