CATRICE HIGHLIGHTING EYESHADOW | GOLDEN NIGHTS

Een oogschaduw die je ook kunt gebruiken als een highlighter, handiger dan dat kan het niet zijn. Ik vroeg me af waar op het gezicht het m...

Een oogschaduw die je ook kunt gebruiken als een highlighter, handiger dan dat kan het niet zijn. Ik vroeg me af waar op het gezicht het mooist zou zijn, binnenste ooghoeken, wenkbrauw bot of op het gezicht? Ik probeerde de mogelijkheden uit.

De oogschaduw bevindt zich in een klein omhulsel die je makkelijk overal mee naar toe kunt nemen.
Het oogschaduw doosje is bedoelt om het oog op te lichten en dat kan je ook wel zien aan de glans en kleine glitters die het bevat. Ik testen het als eerst uit op mijn jukbeenderen.
Een ontzettend mooie glowie glans die er van af komt, stiekem had ik dat niet verwacht dat hij zo fijn zou zijn op het gezicht.
Ook is het prachtig op het wenkbrauw bot en de binnenste ooghoeken, de pigmentatie is echt ontzettend mooi! Maar het allerfijnste vind ik ook nog dat het de hele dag mooi blijft zitten. Natuurlijk in de loop van de dag vervaagt het wel iets maar voor €2,89 is het zeker de moeite waard om het product toe te voegen aan je make-up stash.

Te koop bij Kruitvat filialen bij het Catrice schap, €2,89.


Misschien vind je dit ook leuk

2 reacties

  1. Woow hij is prachtig zeg!! Dit is een toppertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt onwijs mooi ja! Kan gewoon niet missen in je make-up stash :)

      Verwijderen

Flickr Images