BOBLINE

Ik hou van veranderingen in mijn kapsel. Vorige jaar rond kerst had ik een kort stoer geknipt kapsel waar de ene kant wat langer was en ...

Ik hou van veranderingen in mijn kapsel. Vorige jaar rond kerst had ik een kort stoer geknipt kapsel waar de ene kant wat langer was en de andere kant kort, lekker stoer en gewaagd. Maar sinds mijn nieuwe stage plek ben ik mijn haar weer aan het laten groeien maar ik ben mijn lengte stiekem nu een beetje zat..

Dus ik dacht, tijd voor verandering. Als ik nu denk aan lang haar, oke leuk je kan krullen er in maken en beetje opsteken maar het hangt zo en dat wil ik niet dus kwam ik door inspiratie van Vera Camilla om voor een hippe stoere bobline te gaan. 
instagram vera camilla 
Met een hippe bobline kan je evengoed zoveel kanten op, kleine vlechtjes maken, hippe krullen en je kan er lekker wat wax in doen om het lekker speels te maken, ik ben echt een beetje verliefd op de bobline oeps!

De overweging om een bobline te nemen vind ik totaal niet spannend, vooral omdat ik veel korter ben geweest en als het niet staat? Haar groeit vanzelf wel weer. Ik ga er nog wel een paar nachtjes over slapen maar ik kan stiekem al niet meer wachten!

Wat is jou mening over een bobline, yay or nay?


bron: pinterest&vera camilla

Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images