CATRICE HIGHLIGHTING POWDER

Toen ik hoorde dat het assortiment van Catrice zou veranderen was ik meteen benieuwd wat er voor nieuwe producten zouden komen. Eenmaal ...




Toen ik hoorde dat het assortiment van Catrice zou veranderen was ik meteen benieuwd wat er voor nieuwe producten zouden komen. Eenmaal voor het schap beland was ik verkocht door deze highlighter powder. Ik had er al veel goeie dingen over had gelezen dus let's glow!




De verpakking is niet erg bijzonder maar de ronde bolling laat de highlighter powder luxe uitstralen, 010 Light Infusion klinkt veel belovend en sinds ik deze highlighter powder gebruik, kan ik niet meer zonder!

Het pigment is echt glow wat de highlight powder ook beloofd. Ik ben echt ontzettend te spreken over deze highlight powder. Hij is bij elke make-up look echt heel mooi, hij straalt een mooie glow uit die heel natuurlijk overkomt. Love it!

Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder €4,99

te koop bij Kruitvat filialen.


Misschien vind je dit ook leuk

2 reacties

  1. Oeh, hij ziet er wel echt heel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, alleen vind ik het wel jammer dat je geen full-face foto erbij hebt gedaan. Ben heel benieuwd hoe hij er op de huid uitziet namelijk :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Flickr Images