FREEDOM PRO ARTIST PAD STUDIO TO GO

Een mond vol, de naam van dit palette, maar het palette heeft ook een super mooi uiterlijk en de binnenkant is om op te eten. Ik ha...

Een mond vol, de naam van dit palette, maar het palette heeft ook een super mooi uiterlijk en de binnenkant is om op te eten. Ik had nog geen producten van dit merk in mijn make-up stash maar ik kan nu al geen dag zonder dit palette.
Het palette lijkt op het eerste oog een Ipad hoes maar als je hem eenmaal om draait zie je de naam van het palette staan. En wat het make-up merk Freedom als zegt, Studio To Go, ben ik helemaal met hun eens. Het palette heeft een elastieken band waardoor het stevig beschermt blijft door de flap die de oogschaduw kleuren bedekt.
Als je het palette open slaat zit er aan de bovenkant een spiegel die helaas niet erg fijn is om mee te werken. Maar de kleuren zijn onwijs mooi! Het palette is afgestemd op het uiterlijk van hun flap, roze. Er zitten hele zachte kleuren tussen maar ook een paar donkerder kleuren. Ook bevat dit palette een gezicht poeder, bronzer, blush en een highlighter. Zelf zijn deze kleuren niet voor mijn huidskleur geschikt dus dat is wel erg jammer.

Ondanks dat het onderste gedeelte van het palette niet geschikt is voor mijn ben ik voor de rest erg te spreken over dit palette. De kleuren zijn zo mooi zacht en toch erg opvallend ook weer waardoor je heel veel verschillende looks ermee kunt maken, een echte aanrader dus!

Het palette heb ik vorige week aangeschaft bij de Kruitvat voor 14,99.
Ook is het palette online verkrijgbaar, bijv. bij Boozyshop.nl - klik hier voor het palette meteen te bestellen!



Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images