ETOS VERZORGINGS PRODUCTEN

Verzorging van je gezicht vind ik erg belangrijk, vooral omdat ik een slechte huid heb en veel last heb van acne wil ik mijn huid dan ook ...

Verzorging van je gezicht vind ik erg belangrijk, vooral omdat ik een slechte huid heb en veel last heb van acne wil ik mijn huid dan ook extra goed verzorgen. Etos heeft sinds kort hun verzorgingslijn vernieuwd en daar was ik erg benieuwd naar.

Ik gebruikte altijd het micellair water van Garnier maar mijn huid reageerde daar soms toch wel een beetje op. En voor zes euro per fles vind ik dat dan best duur. Ik was dus opzoek naar een micellair water die een stuk goedkoper is dan die van Garnier en evengoed zijn werk doet. Maar naast het reinigen van mijn huid, is verzorging ook erg belangrijk, vooral omdat mijn huid snel droog en vet aan voelt en onzuiver is nam ik ook een dag crème mee.
Een goede reinigende micellair water en dat voor €2,69 met 250 ml. Ik kan je vertellen dat ik mezelf verbaas hoe goed hij reinigt. Sinds ik het product gebruik is mijn huid een stuk rustiger dan bij die van Garnier. Meestal ligt dat ook aan wat voor ingrediënten het product bevat.
De verkoopster bij de Etos vertelde mij dat als je last hebt van een onzuivere huid, het beste producten kunt gebruiken waar vrijwel tot geen parfum in zit. Zoals deze cleansing micellair water.
De fles bevat een draaidop wat erg fijn werkt. Het product komt er gemakkelijk uit en zoals ik al vertelde bevat dit product geen parfum. Ook dat merk je aan de geur die van de producten samen is ontstaan, vrijwel geurloos en je huid voelt erg schoon nadat je het product gebruikt hebt.
Maar naast een goede reiniging voor je gezicht is een dag crème ook erg belangrijk. De Etos heeft nu een lijn in hun assortiment waarbij ze de doelgroep met acne en andere onzuiverheden mee willen bereiken, genaamd Young Skin. Deze dag crème maakt de huid rustig omdat hij het produceren van talg remt en geeft een matterend effect. Het voelt in een begin een beetje gek aan maar als de dag crème goed in je huid is ingetrokken zie je meteen een mooi matt effect.
Helaas bevat dit product wel parfum maar dit kon volgens de verkoopster niet veel kwijt. Ze vertelde mij dat hoe lager het ingrediënt staat, hoe minder er van in zit. En eerlijk gezegd reageert mijn huid erg rustig op dit product, hij komt zijn beloftes goed na. Ook bevat de dag crème UV bescherming SPF15 en is dermatologisch getest.
De tube heeft een fijne verpakking wat 75 ml product bevat. Het is een ideaal formaat om mee te nemen en sluit goed. Ook de verpakking zelf vind ik erg luxe eruit zien, de frisse kleuren waar je wel vrolijk van wordt om het product te gebruiken. Het product kost €3,99 en te koop bij Etos.

Ik kan deze producten je zeker aanrader en ze zijn ook nog vriendelijk voor je portemonnee!
Heb jij de nieuwe producten van Etos al geprobeerd?



Dit artikel is niet gesponsord door Etos.

Misschien vind je dit ook leuk

2 reacties

Flickr Images