SERENA'S GLOW PALETTE

Een poosje geleden kwam Essence met een limited edition die ze in samenwerking met bekende bloggers hadden ontworpen. Van ons bloggerwe...

Een poosje geleden kwam Essence met een limited edition die ze in samenwerking met bekende bloggers hadden ontworpen. Van ons bloggerwereldje deed Serena van Beautylab.nl mee en het palette is een groot favoriet van mij en nog leuker nieuws.. de collectie komt in het vaste assortiment yeah!

Het palette ziet er vrij rustig uit en heeft een kartonnen omhulsel die erg stevig is en makkelijk is om mee te nemen. Op de achterzijde staat een leuke tekst met wat het palette inhoud.

Het palette toont een soort luxe uit en dan vooral het middelste vak, de glowing bronzer, dit is één van mijn favoriete uit het palette samen met de highlighter.
Op mijn wangen draag ik de glowing bronzer met de honey glow highlighter. Het is jammer dat je het hele effect niet zo mooi op de foto krijgt. Ik vind het zelf een beetje een zomers achtige glow geven en het geeft net even meer glow aan je gezicht, i love it!

Essence "The Glow Must Go On" bronzing & highlighting palette  €4,99  te koop bij Kruitvat.

Misschien vind je dit ook leuk

6 reacties

Flickr Images