DE HOESJES VAN CASETASTIC

Een tijdje terug kreeg ik een mailtje voor een hele leuke samenwerking met Casetastic. Een merk met heel veel verschillende hoesjes en w...

Een tijdje terug kreeg ik een mailtje voor een hele leuke samenwerking met Casetastic. Een merk met heel veel verschillende hoesjes en wat komt er dan beter uit als je net een nieuwe mobiel hebt en die graag goed wil beschermen, een hoesje natuurlijk!

Ik mocht 2 hoesjes naar keuze uitzoeken en dit is de eerste, de bekende zeemannen kleur met daarop van die leuke zogenaamde patch erop, wat je nu vaak ziet op kleding. Dit was meteen al een hoesje dat ik leuk vind, het hoesje is lekker vrolijk en ook zomers.
Naast een heel vrolijk hoesje wou ik er ook eentje die overal gewoon bij past en het liefst met een leuke tekst. Ik kwam deze tegen en vond die wel toepasselijk, lekker zwart maar toch girly!
Naast hoe leuk de hoesjes zijn vind ik het ook ontzettend belangrijk dat het hoesje de mobiel goed beschermd. Het hoesje voelt erg stevig aan en ligt fijn in de hand, het hoesje beschermd de mobiel zoals ik had verwacht.
Wat ik wel wat minder vind is dat het hoesje in het begin heel erg nog naar plastic ruikt maar gelukkig na vaker gebruik vermindert dat. Ook was ik al snel bang dat door het gebruiken van je telefoon de opdruk op het hoesje zou beschadigen maar dat is helemaal niet gebeurt. Ondanks dat het hoesje stevig om je mobiel zit kan je hem met weinig moeite het hoesje eraf halen.

De hoesjes zijn verkrijgbaar op Casetastic.nl voor verschillende type smartphones.

Welk hoesje vind jij het leukst?

Dit artikel is in samenwerking met Casetastic.nl




Misschien vind je dit ook leuk

2 reacties

Flickr Images