THE BLUSHED NUDES

(Ps. Daar ben ik weer, uitgerust en wel terug van een weekje Ommen en meteen een leuke review voor jullie!) Ik ben dol op roze make-up lo...

(Ps. Daar ben ik weer, uitgerust en wel terug van een weekje Ommen en meteen een leuke review voor jullie!)
Ik ben dol op roze make-up looks en toen Maybelline met hun nieuwe oogschaduwpalette kwam met blushed tinten kon ik deze zeker niet laten liggen in de winkel, helaas was hij telkens uitverkocht dus waarschijnlijk ook erg geliefd bij de andere meiden maar ik heb hem eindelijk en het was het wachten waard!

Het palette ziet er lief, zacht en romantisch uit waardoor ik nog nieuwsgierig word hoe de kleuren eruit gaan zien in een volledige look. Op de achterkant staan er ook wat voorbeeld look die je eventueel kan proberen. Zelf ga ik altijd een beetje met de kleuren zelf spelen, dat blijft toch het leuks.
De kleuren zijn verdeeld op twee rijtjes. De bovenste rij bevat wat lichtere kleuren als je de ooglook wat zachter en frisser wilt hebben en in de onderste rij zie je meer wat donkere kleuren voor wat meer accent in je ooglook. Je kan met dit palette dus heel veel kanten op en dat vind ik wel een enorm pluspunt!
Ik heb voor mezelf een manier om een ooglook heel snel en simpel aan te brengen. Zo begin ik altijd natuurlijk met een oogschaduwbasis waardoor de oogschaduw nog beter blijft zitten. Ik gebruik daarvoor de oogschaduwbasis van Essence alleen dan de lichtste versie, ik kan niet zien meer of deze een naam heeft omdat de bedrukking er helemaal is afgesleten door het vele gebruik.

Nadat ik de oogshaduwbasis heb aangebracht begin ik met een basis kleur (1), nadat ik deze heb aangebracht breng ik de kleur aan die net wat meer kleur geeft en een beetje glitters (2), daarna wil ik een donkere inkijk in mijn crease en blend ik een beetje van deze kleur met de vorige kleur (3), maar om dan nog net even je ogen iets opener te laten lijken breng ik een lichtere kleur in mijn binnenste ooghoek aan (4). Ik heb daarna mijn look nog even afgemaakt om de nepwimpers Fluffy van Mascha van Beautygloss.nl toe te voegen.

Dit palette behoort nu wel echt tot één van mijn favorieten, je kan er zoveel kanten mee op, van een zachte romantische look tot een wat stoerdere ooglook. Het palette is verkrijgbaar bij o.a. Kruitvat, Etos & Trekpleister voor €15,99.

Wat is jou favoriete nude palette?


Misschien vind je dit ook leuk

0 reacties

Flickr Images