EEN WEEKJE ER TUSSEN UIT

Ieder mens is op gegeven moment toe aan vakantie alleen kunnen we niet allemaal even naar het buitenland op en neer vliegen omdat het alle...

Ieder mens is op gegeven moment toe aan vakantie alleen kunnen we niet allemaal even naar het buitenland op en neer vliegen omdat het allemaal zo duur is. Gelukkig kunnen we dan altijd nog in ons kikkerlandje op vakantie.

Vakantie is erg fijn, vooral als het mooi weer is en je lekker bruin kan bakken aan het zwembad of strand. Dat is het ultieme vakantie gevoel. Ik ga deze week samen met mijn moeder een weekje op een camping staan in Ommen en misschien komen in het weekend mijn vader en zusje nog langs.

Ik ben blij dat ik dan even weg ben van huis, even een andere natuur, andere omgeving waar niemand mij kent. Dus gewoon eventjes heerlijk genieten van de rust en geen verplichtingen.

Tot over een weekje!

Ga jij nog op vakantie?





Misschien vind je dit ook leuk

3 reacties

  1. Ik ben net terug van 3 weken Bali maar ga in september nog een weekie naar Kreta! Hoe was jouw weekje weg?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh toe maar hoor, lekker veel vakantie en zon! Mijn weekje weg was ook erg fijn 😊

      Verwijderen
    2. Oh toe maar hoor, lekker veel vakantie en zon! Mijn weekje weg was ook erg fijn 😊

      Verwijderen

Flickr Images