MAX & MORE CONTOUR PALETTE

Je ziet steeds vaker de contour palette voorbij komen, het accentueren van je kaaklijn, het gezicht net iets slanker laten lijken. Je ...

Je ziet steeds vaker de contour palette voorbij komen, het accentueren van je kaaklijn, het gezicht net iets slanker laten lijken. Je kunt het wel de trend van deze tijd noemen en daarom kon het budget make-up merk Max & More van de Action er niet aan ontbreken.

Het palette is verpakt in een kartonnen doosje waar een kleine uitleg van de kleur staan en ook wat voor ingrediënten het bevat. Op de zijkant van de verpakking staat de houdbaarheid datum van 9 maanden, de verpakking recyclebaar is en aangegeven dat het dierproefvrij is, het scoort nu al punten bij mij! Als je het palette open doet zie je door  de namen waar het voor bedoeld is, ik vind het er echt prachtig uit zien voor een budget product!
Het pigment had ik eerlijk gezegd echt niet zo goed verwacht, dus ik was er al erg over te spreken, eens kijken wat het met mijn gezicht doet nadat ik het voorbeeld heb gebruikt wat op het kleine spiegeltje zit.
Zoals je kan zien doet het inderdaad wel iets met mijn gezicht. Het accentueert net even meer de lijnen en daardoor lijken ze scherper. Ik heb alles gevolgd via het stappenplan en toch lijkt het door de opstapeling van verschillende poeders dat ik blush op heb, maar die heb ik niet eens gebruikt.

Ik sta er zelf echt van te kijken dat het palette zo mooi tot zijn recht komt. Ik kan dit product je zeker aan raden en dan is het ook nog een echte budget topper die maar slechts €2 euro kost bij de Action.


Ben jij fan van contour palette's?


look inspired by lottelovesbeauty









Misschien vind je dit ook leuk

4 reacties

  1. Ik heb hem zaterdag al gezien bij de Action, maar liet hem toen liggen. Nu ga ik er woensdag achter en wil hem graag testen! Die geïnspireerde look van Lotte is erg mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier al goede dingen over gehoord, fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen

Flickr Images